Wpływ wydarzeń makroekonomicznych na rynek akcji.
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają zakres informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu mogą nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtenczas przyzwoicie jest po prostu przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usługach. Do tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już nieraz się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy choćby w telewizji.
1. Kliknij i zobacz
2. Znajdź więcej
3. Zobacz teraz
4. Dowiedz się więcej
Jak wybierać spółki do swojego portfela inwestycyjnego?