Wpływ wydarzeń makroekonomicznych na rynek akcji.
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachÄ™cić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź usÅ‚ugami. W jaki sposób siÄ™ jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek zazwyczaj majÄ… zakres informacyjny – to naturalnie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach lub usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co znacznie wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać również funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – od czasu do czasu mogÄ… nam wiÄ™c przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. PowiÄ…zane jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wtenczas przyzwoicie jest po prostu przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usÅ‚ugach. Do tego reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już nieraz siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy choćby w telewizji.
1. Kliknij i zobacz
2. Znajdź więcej
3. Zobacz teraz
4. Dowiedz się więcej
Jak wybierać spółki do swojego portfela inwestycyjnego?